Întrebări frecvente

Întrebări despre produse și comenzi

Sunt persoană juridică. Pot cumpăra?

Da, La Maison de confiance onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factură fiscală cu datele firmei, va rugăm să introduceți datele care vi se vor solicita în cadrul procesului de comandă.

Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?

În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagină Acces cont.

Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.

Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Pentru a face cumpărături pe acest site nu este necesar să vă creați un cont de utilizator dar ar fi avantajos pentru finalizarea mai rapidă a comenzilor viitoare.

Pot modifica o comandă lansată?

În cazul în care doriți să modificați o comandă, va rugăm să ne contactați telefonic într-un timp cât mai scurt în intervalul orar 11-19.

Pot afla informații despre comenzile anterioare?

Dacă aveți un cont pe site-ul nostru puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi.

Întrebări generale

Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?

În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact sau telefonic la numărul 0720.988.888 în intervalul orar menționat mai sus.